"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

Çılgınım

hayata nasıl gelir insan; çıplak...sonradan örter kendini...bahara duran bir ağacın giyinmesi gibi..kış sonrası..önemli olan çıplaklık değildir belki de...görebilmektir...

yazı resim

bugün soyunmak istiyorum / çırılçıplak
herkes görsün güzelliğimi.
hem de gün ortasında /
hem de kalabalıklar içinde/
hem de bir meydanda /
taksim olabilir hem de !!!
kızmazsan / darılmazsan eğer
sen de gel !!!
katıl kalabalığa....

gözlerini bağladım ötekilerin,
görmezler beni
nasılsa!...

Yorumlar

Başa Dön