yasanılmaya değer mutluluklar var
tut elimden tut ucalım
ucalım duslere dogru
bırak delı desınler
bılmıyorlarkı
hayat delı olunca guzel!!
"Yarınki gazeteler bugünkülerden daha az okunacak, çünkü yarın ben ölmüş olacağım." - Mark Twain"
herseye ragmen yasama
yasanılmaya değer mutluluklar var
tut elimden tut ucalım
ucalım duslere dogru
bırak delı desınler
bılmıyorlarkı
hayat delı olunca guzel!!