yasanılmaya değer mutluluklar var
tut elimden tut ucalım
ucalım duslere dogru
bırak delı desınler
bılmıyorlarkı
hayat delı olunca guzel!!
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
herseye ragmen yasama
yasanılmaya değer mutluluklar var
tut elimden tut ucalım
ucalım duslere dogru
bırak delı desınler
bılmıyorlarkı
hayat delı olunca guzel!!