Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
İçine işleyen ayaz, onu ısıtacak tek bir cümle bekliyordu ne zamandır. - İÇİNİ ISITACAK BİR TEK CÜMLE!!!! Ayakları silinmeye yüz tutmuş kaldırımlarda ilerlerken, elleri yüreğine doğru yükseliyor, yükseliyor sonra alçalıyordu…İçinden tekrarladığı o denli güzel şey vardı ki…Hayat onca aksiliğe rağmen ona o kadar yaşanır geliyordu ki her fırsatta içinden tekrarladığı umut sözcükleri günden güne büyüyordu. Gönlünün hiçbir örtünüşe ihtiyacının olmaması ne güzeldi. Yağan yağmurun günü ağır ve sönük bir akşam üzeri gibi yansıtması umrunda bile değildi. Umut içinde kurşun misali konacak bir başka yer arıyordu. ……Birilerine emanet edilmesi gereken günahlarının olmaması ne güzeldi…. İçine işleyen ayaz şiddetini arttırırken ondaki eksik kalan içini ısıtan o cümleyi duymamasıydı…Neydi beklediği söz? Bunu o bile bilmiyordu…Ah birileri içini anlayabilseydi keşke…Yalnız bir kez, hangi yüzyılda olursa olsun bir kez de olsa sadece bir kez. Kanatsız yüreği kıpır kıpırdı. Kafasından o güne dek düşünmediği ihtimaller sıralanıyordu..Birgün birileri bir zarfın içinde koyup gönderir miydi içini ısıtacak o cümleyi… Olabilir belki de bir zarfla gelirdi bugün özlemini duyduğu şey , içine sevinç,ümit ve gönderenin ısısı konulmuş bir zarfla… İçini ısıtacak bir çok şeyin varolması ne güzeldi…..Canını acıtacak hiçbirşeyin kalmaması güzeldi!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |