"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

yazı resim

Gelme,
Gelip yerle bir etme yalnızlığımı...
.
..
...

Gelme,
Gelip dayanma gönlüme
Taşıyamam, yorgunum
Düşersek fena düşeriz...
.
..
...
Bu yaralar senden kaldı
Senden kaldı yüreğimdeki derin iz..
.
..
...

Gelme
Sen giderken
Öldü "ikimiz"...

Yorumlar

Başa Dön