Aşk mıydı?
Çaresizliğin derinliklerinde kaybolup
Onca acıyı çektiren
Aşk mıydı?
Hiçliği ve yokluğu yaşatan
Aşk mıydı?
Rüyaların en mahrem
Yerinde
Uykudan uyandıran
Ve işte
Uzatıyorum elimi
Aşk mıydı?
Bu eli tutan...
]
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Aşk mıydı? Hiçliği ve yokluğu yaşatan
Aşk mıydı?
Çaresizliğin derinliklerinde kaybolup
Onca acıyı çektiren
Aşk mıydı?
Hiçliği ve yokluğu yaşatan
Aşk mıydı?
Rüyaların en mahrem
Yerinde
Uykudan uyandıran
Ve işte
Uzatıyorum elimi
Aşk mıydı?
Bu eli tutan...
]