Yazıma başlamadan önce tüm şehitlerimiz Yüce ALLAH(C.C) den Rahmet Yakınlarına Sabır diliyorum.
Açlım Yani Kürt Açılımı Gereklimi Derseniz Meseleye Bakış açınıza göre değişir.Bu ülkede Türkiye Cumhuriyeti olan herkes Eşit haklara sahiptir Sorulması gereken Daha iyi yaşam şartlarına kavuşmak öncelikle insan hakları demokrasi ve hukuk bu ülkede malesef kendi siyasi görüşü yada kendi inandığı eredemler yüzünden başta hukuk ve üzerinde taşıdığı sıfatı hiçe sayıp dikta kararlar veren ve gruplaşanlar illegal yöntemler başvuranlar oldukça bu düzen değişmedikçe devam eder Kürt meselesi diye bir mesele yok ki meseleler o kadar çokki herkes topa tüfeğe sarılıp birbirini öldürse gırtlağına sıksa bu ülkede yaşanmaz zaten ortada ülke diyebirşeyde kalmaz lakin yola çıkılmış insanların sorunlarını dinleyip bir yol haritası düzenlenmiş eksiklikler tespit edilip düğmeye basılmış yola devam ama KANLI EYLEMLER YAPAN BİR ÖRGÜTE SEMPATİ DUYUP HAKLARIMIZI KORUYOR YOK ÖZGÜRLÜĞÜMÜZ SAVUNUYOR DİYENLER BU ÜLKEYE EN BÜYÜK DARBEYİ VURANLARDIR Ben Ordu Mesudiyelyim fakat doğma büyüme İstanbulluyum ama benim köyümde gidin bakın 3 4 hane var yok ilçe 50 sene öncekinden çok az bi,r gelişme göstermiş köy kent projesi dışında bir kalkınmışlık yok ama hiçbir eline silah alıp örgüt kumamış hele ki başka hainlere taşeron olmamış BİLMEM HİÇ MENZİLE GİTTİNİZ Mİ? MENZİL ADIYAMNIN KAHTA İLİNE BAĞLI BİR KÖYÜMÜZ KÜRTLER TÜRKLER LAZLAR ÇERKEZLER TATARLAR YANİ IRKI NE OLURSA OLSUN BİRBİRLERİNE KARŞI GÜLERYÜZLÜ SEVECEN TATLI DİLLİ ALÇAK GÖNÜLLÜDÜRLER AYNI KAPTAN ÇORBA İÇERLER AYNI BAĞDA BAHÇEDE YADA BİR İŞTE OMUZ OMUZA ÇALIŞIR AYNI SAFTA İBADET EDER OMUZ OMUZA SIRT SIRTA UYURLAR KARDEŞLİK BU BİRLİK BU BU EYLEMLERE KATILIP ÖRGÜT ADINA SLOGAN ATAN VE İLLEGAL İŞLER YAPANLAR HELE BİR MENZİLE GİTSİNLER MECLİSE GİREN BDP ADLI PARTİ İSE NEYE VE NASIL HİZMET ETTİĞİ AÇIK VE ORTADDIR HAİNLER HİÇBİR ZAMAN EMELLERİNE ULŞAMAMIŞ Kİ ÖRGÜT VE TARFTARLARI ULAŞSIN KÜRT OLAN BİRÇAK ARKADAŞIM VE SAYGI DUYDUĞUM KARDEŞLERİM ABİLERİ VAR HELE BİRİ VAR Kİ BU DÜNYADA BANA EN SEVGİLİ DİYEBİLİRİZ SEYDA HZLERİ ARTIK DİK DURUŞUMUZU VE KARALILIĞIMIZI GÖSTERME ZAMANIDIR ORDU VE SİYASİ OTORİTE BÜTÜN DÜNYAYI KARŞISINA DA ALSA IRAKI GİRMELİ BU HAİNLERİ TOPUNU TEMİZLEMEDEN DÖNMEMELİ VE OARADA GEÇİCİ OLARAK KALMALIDIR SEN AMERİKAYA VE İSRAİLE HİÇ SES ÇIKARTMAYACAK SÖZ GEÇİREMEYECEKSİN TÜRKİYENİN HAKLI OLDUĞU DAVADA HEMEN IRAKTAN ÇIK DİYE EMİR VERECEKSİN EY GİDİ DÜNYA BİZ MÜSLÜMAN OSMANLI TORUNLARIYIZ TEK TEMENNİM KÜRT KARDEŞLERİMİZ BU ÖRGÜTE DESTEK VERMESİN SEMPATİ DUYMASIN GERÇEKTEN BU VATANIN EVLATLARI VE KARDEŞLERİMİZ OLARAK ÇIKIP DEMOKRATİK OLARAK BU SİAYASİ OTORİTED YER ALSIN DOĞU VE GÜNEY BÖLGELRİMİZ GELİŞŞSİN HEP BERABER MUTLU YAŞAYALIM BU TÖRÖR İLLETİNDEN KURTULALIM:)