]
Günlerim geçti ardarda
Geldim ömrümün sonuna
Heybemdeki günah ve sevaplara
Razıyım hiç istemesem de
Bu yazdığım not değil
Ömrümün ta kendisi
Soğuk bir gecede, işveli bir siste
Musallat olan, şeytanın vesvesesi...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
]
Günlerim geçti ardarda
Geldim ömrümün sonuna
Heybemdeki günah ve sevaplara
Razıyım hiç istemesem de
Bu yazdığım not değil
Ömrümün ta kendisi
Soğuk bir gecede, işveli bir siste
Musallat olan, şeytanın vesvesesi...