Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Ne bilirdim ki Nihayetinde bir tevdi edilen nefestim Emanet hükmüyle senin şefkatli kollarına teslim edilmiştim Sen halsizdin Hamiyet adına nasipsiz bir suhulettin Çaresizliği sabırla bereketlendirerek kanaate iltica etmiştin Beklentilerin Ve hayali sukut ile geçen günlerin Dişlerini sabırla sıktığın çilelerin ve solgun ümitle niyetlerin Halis niyetlerin Secdede ki akan yaşlar güzelliğin Teslimiyet içindeki ülfetin ve ihsan adına sonsuz gayretlerin Hiç yılmazdın Muhakkak çareyi umutla arardın Kimseyi kınamazdın, kendi halinde uzun yolculuğu hep anardın Evlatların adına Şayet çileleri yudumlamak haksa Aşkla yoğrulmak ve sevdanın çeperlerini arşınlamak koklanınca Derlediğin heveslerin Güfteleştirdiğin hazin çilelerin Gariplik adına masumlaşan aziz nefesin, hüznümün kalesi oldu Kolum kanadım Ve fersizleşen gözlerim doldu Dizlerim takatsizleşirken, ayaklarım sukutuyla şevki uğurladı Dilim dönmez oldu Kalbim titremeyle solgunluğu andı Toprağın kokusuyla var olan hasretliğim vuslat için yakarandı Solgun tenin Kefeni kuşanan çileli bedenin Tabut içinde ki sessizliğin, ölümle arkadaşlığı bize anlatmıştı Mustafa CİLASUN Not:(Değerli dostlar, rahatsızlığım vesilesiyle bazen uğrayacağımı ifade etmek istiyorum.)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa CİLASUN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |