düştüm çıkamıyorum içimdeki boşluğa
ki, nasıl anlatılır bu amansız yenilgi
gece sürüklenirken sancı düşer kuşluğa
varlığımı yok sayar hiçlik denilen silgi

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

düştüm çıkamıyorum içimdeki boşluğa
ki, nasıl anlatılır bu amansız yenilgi
gece sürüklenirken sancı düşer kuşluğa
varlığımı yok sayar hiçlik denilen silgi