düştüm çıkamıyorum içimdeki boşluğa
ki, nasıl anlatılır bu amansız yenilgi
gece sürüklenirken sancı düşer kuşluğa
varlığımı yok sayar hiçlik denilen silgi

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

düştüm çıkamıyorum içimdeki boşluğa
ki, nasıl anlatılır bu amansız yenilgi
gece sürüklenirken sancı düşer kuşluğa
varlığımı yok sayar hiçlik denilen silgi