Ey Baba gelir ya bir ayrılık türküsü;
Hatırlarsın yaşayamadığın geceyi gündüzü;
Bulunmaz geri gelmez
Birlikte olsaydık dediğin yaşları,
Dökersin sızlayan yüreğinden aşağı.
Utku KOÇAK
Babama...
28.03.2007
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Ey Baba gelir ya bir ayrılık türküsü;
Ey Baba gelir ya bir ayrılık türküsü;
Hatırlarsın yaşayamadığın geceyi gündüzü;
Bulunmaz geri gelmez
Birlikte olsaydık dediğin yaşları,
Dökersin sızlayan yüreğinden aşağı.
Utku KOÇAK
Babama...
28.03.2007