"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Çizdiğin

Yalnız hayatların dayanılmaz boşluğudur bize kalan, bu kargaşadan.

yazı resim

Çizdiğin
Karanlık mı
Karaladığın
Karanlık mı
Bana anlatamadığın
Yalnızlık mı

Anlatıldığı gibi olmuyor
Yazıldığı gibi olmuyor
Zorluyor
Çok zorluyor

Yorumlar

Başa Dön