Elim iki, Ayağım iki
Gözüm iki, Kaşım iki
Sanmayın herşey iyi
Tektir insanın kalbi.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
herşey çift olmuyor işte...
Elim iki, Ayağım iki
Gözüm iki, Kaşım iki
Sanmayın herşey iyi
Tektir insanın kalbi.