"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"

Şiir > Aşk ve Romantizm

D ö n ü ş...

içimde inleyen bir ben varda varamadım hâlâ yanına, / gelemedik yüz yüze, yaklaşıp tutamadım elinden, /

olumlu

Tebessümün

Tebessümün baharı ve umudu müjdeliyor... / Aşkı ve sevgiyi depreştiriyor... /

olumlu

/// /////

Sevda nehirlerinden karışır sellerime. / Itırı çağlayandan dökülür ellerime. /

üzgün

Gittin

Sensiz geçen günleri hesaba vurdum. / İlan-ı aşkım için hayaller kurdum.

Başa Dön