İki Gamze, Bir Dert, İki Yalnız Ya da Çay, Fesleğen ve Sardunya
Gözlerin gözlerimde yaşar / Gamzelerin ancak benimle doğar / Yalnızlığın
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Gözlerin gözlerimde yaşar / Gamzelerin ancak benimle doğar / Yalnızlığın
Güneşe Karşı Doğmuşluğum / Birimiz gitmeliydi / gitmek için değil
Diz boyu karanlığında kuytu saklı gecenin / Yürüdüm çare bilmez sürgün şarkılarına
Göçebe acılarıma konsa / Omuzlarındaki kelebekler, / Eleyeceğim gözyaşlarımı sancılardan.