Göğsümde bir acısın sızım sızım
Gözlerimde yaş,
Ellerinsiz bir solgun çiçeğim şimdi
Güneş ışıklarına inat
Dudaklarımda ürkek bir öpücük
Gönlümde telaş
Gidişine küskün soluğum
Boğazımda düğüm kaldı aşk...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Boğazımda düğüm kaldı aşk...
Göğsümde bir acısın sızım sızım
Gözlerimde yaş,
Ellerinsiz bir solgun çiçeğim şimdi
Güneş ışıklarına inat
Dudaklarımda ürkek bir öpücük
Gönlümde telaş
Gidişine küskün soluğum
Boğazımda düğüm kaldı aşk...