Önce gülüp geçtik;
Bu ömür törpüleyen,
Sessiz işkenceye...
Gençlik vardı serde
Ve gurur,
Bana komaz diyordu ;
Mağrur...
Omzumuz çökmeye başlayınca,
Dişlerimiz gibi
YUmruğumuzuda sıktık
Gariptik;
Sesimiz çıkmadı
Giden, gençliğimizdi
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Önce gülüp geçtik; / Bu ömür törpüleyen, / Sessiz işkenceye...
Önce gülüp geçtik;
Bu ömür törpüleyen,
Sessiz işkenceye...
Gençlik vardı serde
Ve gurur,
Bana komaz diyordu ;
Mağrur...
Omzumuz çökmeye başlayınca,
Dişlerimiz gibi
YUmruğumuzuda sıktık
Gariptik;
Sesimiz çıkmadı
Giden, gençliğimizdi