Seninle sensizlik arasında
gidip gelen ben...
Tek korkum,
Seninle bensiz kalmak...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Uçurum kenarında duran, Görünmeyen bir tohumdu Umut...
Seninle sensizlik arasında
gidip gelen ben...
Tek korkum,
Seninle bensiz kalmak...