ne yaşadımsa, eski bir yara uğruna;
sen buna aşk diyorsun; öyle olsun..
kentin sığınılacak hiç bir köşesine sığılmaz bu yoklukta
sen yoksun,
aşk hiç var olmadı,
beni de yok saydı.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
eski yara uğruna
ne yaşadımsa, eski bir yara uğruna;
sen buna aşk diyorsun; öyle olsun..
kentin sığınılacak hiç bir köşesine sığılmaz bu yoklukta
sen yoksun,
aşk hiç var olmadı,
beni de yok saydı.