simdi diyorsun uzağız,
yollar var aramizda,
benim bakışlarımda cocuk;
senin kucağında...
.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
benim bakışlarımda cocuk;
simdi diyorsun uzağız,
yollar var aramizda,
benim bakışlarımda cocuk;
senin kucağında...
.