caddeler ıslaktır..
düşler serseri..
kiminlesin ey yar..
neden böyle firari..?
"Yarınki gazeteler bugünkülerden daha az okunacak, çünkü yarın ben ölmüş olacağım." - Mark Twain"
gözler de anlatır..dinlemeyi bil..!
caddeler ıslaktır..
düşler serseri..
kiminlesin ey yar..
neden böyle firari..?