boğazın kenarında oturup yine vapur geçsin istiyorum sularından..yine sarılsın istiyorum..bırakmasın..ama kahretsin sis var hem boğazında hem içinde!
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
boğazın kenarında oturup yine vapur geçsin istiyorum sularından..yine sarılsın istiyorum..bırakmasın..ama kahretsin sis var hem boğazında hem içinde!