Yalnızlığına sevin
Çünkü toz kondurmaz gölgene.
Tuz da kendinin, biber de
Acı da keder de.
Şaşırtmaz;
Külü, gözünün önünde yanan ateşin…

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Yalnızlığına sevin
Çünkü toz kondurmaz gölgene.
Tuz da kendinin, biber de
Acı da keder de.
Şaşırtmaz;
Külü, gözünün önünde yanan ateşin…