"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"

Kabus Mu Yoksa Rüya mı?

3'ü geçmiş ya saat. Yine bir rüya beni uyandırdı. Peki bir Kâbus mu yoksa bir rüya mı ? Aslında hepsini geçtim. Gördüğüm güzel rüyaların gerçek olmaması Kâbus...

yazı resim

3'ü geçmiş ya saat. Yine bir rüya beni uyandırdı. Peki bir Kâbus mu yoksa bir rüya mı ? Aslında hepsini geçtim. Gördüğüm güzel rüyaların gerçek olmaması Kâbus...

Yorumlar

Başa Dön