Kelebekler uçardı da uçardı gözlerimin önünde,
Uçardı da konardı gökyüzüne açılan ellerime,
Konardı da kaçardı başka ellere,
Kaçardı da yine yaşardı o masum hayatını,
Anlatamazdı kimselere...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Kelebekler uçardı da uçardı gözlerimin önünde, Uçardı da konardı gökyüzüne açılan ellerime, Konardı da kaçardı başka ellere...
Kelebekler uçardı da uçardı gözlerimin önünde,
Uçardı da konardı gökyüzüne açılan ellerime,
Konardı da kaçardı başka ellere,
Kaçardı da yine yaşardı o masum hayatını,
Anlatamazdı kimselere...