uykusuzluğunun bedelini
ödedim çoktan
uykusuzluk nedir ki acının yanında
küçükken göğe kaçan yok olan
balonum kadar uzaksın
ve acım aştı çoktan
balonumun acısını
şimdilerde rüyalarım geçmişten değil
zaten biz de kıtalararası
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
uykusuzluğunun bedelini
ödedim çoktan
uykusuzluk nedir ki acının yanında
küçükken göğe kaçan yok olan
balonum kadar uzaksın
ve acım aştı çoktan
balonumun acısını
şimdilerde rüyalarım geçmişten değil
zaten biz de kıtalararası