"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Nisan Yoksunluğu

Elimde bir tek yoksunluğum var şimdi, alabildiğine başıboşum, alabildiğine özgür... geceleri titreyen bir lamba altında, içim titreyerek ve korkarak sessizlikten. çaresizlikle baş başbaşa Nisan'ı bekliyorum...

yazı resim

Elimde bir tek yoksunluğum var şimdi,
alabildiğine başıboşum, alabildiğine özgür...
geceleri titreyen bir lamba altında,
içim titreyerek ve korkarak sessizlikten.
çaresizlikle baş başbaşa
Nisan'ı bekliyorum...

Yorumlar

Başa Dön