"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

Ya O Ya Ben

içimdeki acının söylediği: / yaz gibi gitti kış gibi kaldım ben

yazı resim

içimdeki acının yüzü sana dönük
yokluğunu anlamaya çalışan bir çocuk sanki
başını okşuyorum -üzülme diyorum
-üzülme
o da seviyor
yanımda olmasa da şimdi

daha sabahtan özledi seni
uyandım ki
dün bırakıp giderken bıraktığın bakış
hala gözlerimin önünde
bakıp durur bana
çok da güzel üstelik

içimdeki acının söylediği:
yaz gibi gitti kış gibi kaldım ben

bu dakikalar ne uzun ne ıssız ne kötü
hani
sana bir merhaba diyebilse
bir görebilse seni
yüzü gülecek

içimdeki acının söylediği:
ya o ya ben!

Yorumlar

Başa Dön