hani
kenarında
oturmuştuk
ya
dünyânın
iki kişi
fırlattık
ayakkabılarımızı
aşağıya
hiç umursamadan
hatırladın mı
iki can
iki gözbebeği
bakıp
birbirimize
seyretmiştik
âlemi
hani
düştük sonra
berâber
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
.

hani
kenarında
oturmuştuk
ya
dünyânın
iki kişi
fırlattık
ayakkabılarımızı
aşağıya
hiç umursamadan
hatırladın mı
iki can
iki gözbebeği
bakıp
birbirimize
seyretmiştik
âlemi
hani
düştük sonra
berâber