Çıkmaz bir yolun yarısındayım,
Korkuyorum geri dönmeye,
Ya tekrar seni yaşarsam!
Korkuyorum ileri gitmeye,
Ya seni orada bulamazsam!
En iyisi ortada durmak,
Ne seni kaybetmek,ne de
Tekrar seninle olmak...

"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"
"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

Çıkmaz bir yolun yarısındayım,
Korkuyorum geri dönmeye,
Ya tekrar seni yaşarsam!
Korkuyorum ileri gitmeye,
Ya seni orada bulamazsam!
En iyisi ortada durmak,
Ne seni kaybetmek,ne de
Tekrar seninle olmak...