"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

mavii

mavii bir düş

O an bir rüyada bir düşte gibiydim... Gecenin karanlık sessizliğinde kayboluyordum yavaş yavaş.Kadere meydan okuyor, hiçe

Başa Dön