"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

M.Aykut BOLAT

Yazmalıyım

Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı, yormayalı beynimi, oynamayalı kelimelerle. Öyle çok şey biriktirmişim ki, anlatmaya

Başa Dön