"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

vaha

Solgun Mektuplar

Yaşamayı istediğim öyle çok şey var ki! Düşündüğümde ve bu zamanın bana yetmeyeceğini anladığımda çıldıracak kadar

Başa Dön