"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yazı resim

bakıp bakıp dallara
dilekler tuttuk tomurcuklara dair
baba-ana......

unuttuğumuz şeydi bağcı makası
kırağılar aklımızdaydı ama...

gördün işte
açmadan öldü tomurcuklar
dona dona, yana yana...

keşke gül ağacı olup
tomurcuklar bırakmasaydık zamana...

t.a

Yorumlar

Başa Dön