Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
Yakın zamanda mesela Memleket Partisi mi yoksa Zafer Partisi mi olsun tercihim diye düşünürdüm... Artık şahsen sanırım onlara da oy vermeyeceğim. Bile bile geçersiz oy atacağım ki böylesine bir sistemde sanırım en doğru karar geçersiz oy verebilme cesareti olmuş olacak. Öyle ya… Benim şahsi görüşüm tabi… Doğrudur ya da yanlıştır… Yine de hiçbir siyasi parti şahsen bana artık inandırıcı gelmiyor... Çünkü ya korkaklar, ya kuklalar, ya salaklar, ya da beceriksizler... Mesela Sümükdaroğlu gitmiş İngiltere'ye... Hani gerçek muhalefet Zafer ve Memleket Partileri ya... Yapsalar ya CHP merkezinin önünde eylem… Bugün iktidar yanlıları bile ‘’Kemal pabucu yarım, aday ol da oynayalım’’ diyebiliyor ve beraberinde sırf bu hamleyle bana göre 2 ya da 3 puan artı oy kazanabiliyor ve kazanabilecek de… Tamam, ben karamsarım… Benim yerden yere vurduğum asalak ve iktidarın elçisi dede ve yeni partisi gerçek muhalefet diyelim... Niye bunca sene partisiyle birlikte hiçbir yürüyüşü yok? Niye hiçbir tepkisi yok? Gerçekten iktidar olmak isteyen bu kadar sessiz kalabilir mi? Dolayısıyla o tarafa bakıyorsun tık yok, bu tarafa bakıyorsun yine tık yok... Ama herkes felsefe yapıyor... Yemin ederim size öyle bir felsefe yaparım ki o beyniniz öğreneceği kaotik realiteyi kabullenemez, tikiniz falan oluşur. O yüzden görüyorum ki kaç senelik milletiz... Onca yönetim, onca şah, padişah, cumhurbaşkanı gördük... Kimilerimiz de; ne mevkiler, ne güçler, ne paralar gördü. Hala bir Mustafa Kemal Atatürk çıkaramadık ya içimizden... Yanarım, yanarım da buna yanarım... Bu kadar aciziz demek ki... Geçmiş olsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |