bir dua ettim(!)
hava kurudu..
havanın kurusuna serdim
soğan ile karadutu!.
üstünde sinekler
ortalıkta bir koku, bir koku!..
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

bir dua ettim(!)
hava kurudu..
havanın kurusuna serdim
soğan ile karadutu!.
üstünde sinekler
ortalıkta bir koku, bir koku!..