bir dua ettim(!)
hava kurudu..
havanın kurusuna serdim
soğan ile karadutu!.
üstünde sinekler
ortalıkta bir koku, bir koku!..
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

bir dua ettim(!)
hava kurudu..
havanın kurusuna serdim
soğan ile karadutu!.
üstünde sinekler
ortalıkta bir koku, bir koku!..