Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei |
|
||||||||||
|
Yangınların içinde, bir yaralı çocuğum. Bir yanımda yaralı anam döver bağrını Dudakları su bilmez oğlu şehit düşeli Açtığım kapıların her birinden kan akar Huzuruma küskünüm, uykularım can yakar. Ben bu gece uyumam, başıma dağlar indi Ebrehe’nin tankları zulüm saçar dünyaya El kadar huzurumu, saçıp savurdum şimdi Ebabiller nerede, hangi inde uykuda Bana diken yataklar, onlara huzur verir Bilmem ne zaman Mevla, emir verip gönderir. Ben bu gece uyumam, sevgilim bittim burda Hayallerim kan rengi, umudum yanık kokar Düşüncemde yoksun sen, yerini o kız aldı Şarapnel yarasıyla, o kız yanar gönlümde Kör olası gözlerim, başka nereye bakar O kız çeşme başında, eteğinden kan yıkar Ben bu gece uyumam, ne gözler var uykusuz Yavrusuna sarılmış, korku dolu yürekler Ağrısına ağlayıp, bu gece yanacağım Acıya susuz kalbim, bu gam derdi tetikler Öldürün ben öleyim, her çocuğun yerine Zerre korku düşmesin, kan dolu gözlerine Ben bu gece uyumam, ilk defa adam gibi Bir gece yaşayarak, kan inecek gözümden. Bana değecek kurşun, beni vuracak tanklar Dualarım yağacak, ehli küfrün üstüne Önümde peygamberim, meleklerde bayraklar. Aczimi haykırırken, yüreğim korku saklar Kalkın ayağa yeter, ey inanmış korkaklar.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasan Ulusoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |