Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
Vitrin camlarının ardından bakarcasına Uzaktan uzağa öyle bir bağ ki bu Sanki gözlerinden o camlara hasret akarcasına Ellerinin arasına bırakılan bir hediye paketi Bir çift kırmızı ayakkabı paketi açtığında Hasretler mutluluğa yetişemez derlerAma gözlerinden gözlerime mutluluk çağlarcasına Ve o sahil;ayaklarında kırmızı ayakkabılar Parmakların sarılmış avuçlarımın boynuna Martılara yol göstermekte sözlerin Hasretse bir gün gelecekti intikamını almaya Sabahın altısında geldi o karanlık hasret Apansız uyandım ardarda kapıyı çalmasıyla Usulca kapıyı araladım elinde bavulu Gördüm ki hasret gelmiş ama bu sefer temelli kalmaya İnanmadım,üstümü giyinip hemen dışarı çıktım Oysa yanıldığımı anladım evinin önüne vardığımda Sokağında sıra sıra park edilmiş sayısız araç Siyahlar giyinmiş bir sürü insan dolaşmakta Hala inanmak gelmiyordu içimden Ta ki o kırmızı ayakkabılarını görene kadar Gökyüzünün penceresinden yeryüzüne bakarcasına Uzaktan uzağa öyle bir bağ ki bu Sanki gözlerinden yeryüzüne yağmurlar yağarcasına Hasret intikamını aldığında sen çoktan gitmiştin Parmaklarının boşluğuysa avuçlarıma darağacı Peki ya o kırmızı ayakkabıların Onlarda yeni sahibini bekliyordu kaldırım kenarında...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |