Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes |
|
||||||||||
|
İstiklal Caddesinde bankamatik kuyruğundayım. Önde bir kişi var. Onun işini bitirmesini bekliyorum. Sonra arkaya bir kişi daha geldi. Arkadaki kişi, yanıma iyice yaklaşıp kulağıma sessizce : " Abla! Senin önünde duran adam, yan kesici aman ha paranı falan kaptırma !" dedi. Sonra: " Ama ben burdayım nasılsa, hemen arkanda bekliyorum, ben,sana göz, kulak olurum. Aman ha belli etme !" dedi. Bir anda allak, bullak olmuştum. Bu adamlar kimdi ve nereden çıkmıştı? İstiklal Caddesinde, güpegündüz çatmıştım belaya! Adama inanır gibi: " Ya! Öyle mi? Teşekkür ederim. Siz olmasaydınız çok korkardım." dedim. Sonra yanımda duran bu adamı fazla kuşkulandırmadan: "Neyse ya boş ver. Acelesi yok zaten bu işin, ben banka işlerimi sonra da hallederim." diyerek oradan hızla kalabalığa karıştım. Adam arkamdan: " Abla gel ! Abla gel ! Ben buradayım. Korkma! " diye bağırdı. Ama nafile ben tabanları yağlamıştım bile. O'na diyemedim ki: " Sen kimsin? Sana niye güveneyim?" Bu işte bir kumpasa düşecektim ama çok ucuz atlattım. Çünkü; insan beklenilmedik olaylar karşısında, kendisinin bile inanamayacağı kabullenişleri gösterebilirdi. Hep kendimi uyanık ve anasının gözü zannederken, bu olaydan sonra, yankesicilerin beni saf bulup, gözlerine kestirmiş olmalarına bir hayli üzülmüştüm.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BİLGEPERİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |