sonsuzu
kendime vursam
incelir bacaklarım...
işte bu yüzden
hem kablumbağaya
hem sümüklü böceğe acırım...
oysa
kirpidir yar! ..
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
sonsuzu
kendime vursam
incelir bacaklarım...
işte bu yüzden
hem kablumbağaya
hem sümüklü böceğe acırım...
oysa
kirpidir yar! ..