..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI




21 Kasım 2010
Uzun Sürmüş Bir Aşk Hikayesi  
DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI
Aşık bir kadın ve aşkı tanıyamayan bir adam üzerine...


:BJBG:
Aslında uzun olan süresi değildi bu aşkın belki çoğu büyük aşklara göre çok kısa denebilecek bir zaman diliminde yaşandı, yaşanabildi.Uzun olan her acıdan, her hayal kırıklığı ve malesef ruh incinmesinden sonra bile sığınılan Pandoranın Kutusu'ndaki tek, en son kalan duygunun,umudun yaşatılması çabasıydı uzun olan.Çünkü görülmek istenmese de o zaten ilk darbede ağır yaralanmış ve bakımsızlıktan can vermişti. Kadın yaralananın,örselenip, acımasızca hırpalananın aşkı, biricik sevgisi olduğunu düşünüyordu.Umudu, bu aşka inancı olduğu sürece yaralar da sarılabilirdi, hatta bütün bu savaşlar, darbeler sonunda eskisinden daha güzel,daha güçlü, daha bilgece bir aşk doğabilirdi. Belki de bütün acılar,kalp sızıları,göz yaşlarıydı besleyen bu aşkı, belki de bunlar aşklarının daha da güzelleşmesi, derinleşmesi için bir fırsattı. Yeter ki umudu olsundu bu ilişki için, varsın kavgalar,yanlış anlamalar, kırıcı sözler,tavırlar olsun.Hayatta da yok muydu bunların hepsi. olsun varsın, her zifiri karanlık geceden sonra güneş doğmaz mıydı, onların da güneşi doğardı elbet.Aşkları yansa kül olsa bile dostluk olarak tekrar doğardı.Değil miydi ki bu iki insan birbirlerinin hayatlarına dokunan, bu dokunuşun verdiği acı,haz,hüzün,mutluluk,onları aşık,sevgili yapamasa da dost yapardı.Yeter ki o biricik, bütün kötü duygular dünyaya dağıldıktan sonra Pandoranın Kutusu'nda kalan tek duygu var olsun.Umut, olduğu sürece gelecek de vardı.Öyleydi, umut var olduğu sürece...
Ama bu aşkta hiç umut yoktu.Malesef var olamamıştı, çünkü bu savaşçı yılmayan şövalyenin, umudun önünde aşılmaz,kalın bir duvar örmüştü erkeğin geçmiş,geçememiş acıları; ders alınamamış sadece yaşanmış kalp kırıklıkları, hayata kendine,insanlara dair güvensizlik ve sevgisizliği.Belki sadece duvar olsaydı ne kadar yüksek,kalın aşılamaz olsa da şövalye,savaşçı umut geçebilirdi,aşabilirdi onu. Ama bu duvarın açıldığı kalbe varamadan ölen sevgilerin katili tanımlanmamış, belirisiz bir boşluk vardı ki burada bir canavar yaratmıştı kendine.
Bu canavar kördü,sağırdı bütün güzelliklere, en küçük bir sevilme ihtimali belirse başlardı alevini beslemeye ve bir solukta öldürürdü tüm umutları.
Kadının elinde kalan ise bu aşkı tek başına başka umutlarla yaşamaktı o da sadece erkeğin zihninde hoş bir hatıra, kalbinde hissedemediği bir DUYGU olarak...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
İnsanları Anlamaya Çalışmak

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ay'ın ve Bir Adam'ın Evreleri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Karanlıktan Aydınlığı Doğuran Aşk [Şiir]
Bade-i Vuslat [Şiir]
Nehir Roman [Şiir]
Yalnız Ruhun Gökkuşağı [Şiir]
Uslanmaz Şaşkın Divane Gönül [Şiir]
Rus Ruletini Kazanan Aşkın Büyüsü [Şiir]
Karanlık Gecede Bahar Kokusu [Şiir]
Düşeyazan Uçan Yaprak [Şiir]
Kapris [Şiir]
Chopin'e Fısıltılar [Şiir]


DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI kimdir?

Yaşadıklarını,yaşadıklarından öğrendiklerini,yaşayamadıklarını ve yaşamak istediklerini yazan, düşle gerçek arasındaki köprüyü akıl,duygu ve ruh rehberliğinde aşan ve tüm bu yolculuk serüvenini okuyucularıyla paylaşan edebiyat sevdalısı ve hayat sanatçısı.

Etkilendiği Yazarlar:
Dostoyevsky,Gogol,Turgenyev,Victor Hugo,Jack London,Goethe,Schopenhauer,Nietzsche,Sabahattin Ali,Sait Faik Abasıyanık,Jane Austen,Virginia Woolf,Halide Edip Adıvar,Colette,Sylvia Plath,Puşkin,Attila İlhan,Nazım Hikmet,Brecht,Arif Damar,Kavafis,Sapfo...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.