"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

dertlenmekten ariyim artık
kim demiş dertsiz yaşayamaz insan
hani kafanı kesince düşünmüyorsun yaa
işte aynen öyle
gönlünü koparıp atınca da dertlenmiyorsun
gerçi; duygulardan da yoksun kalıyorsun ama
ehh, olsun artık o kadar yanetki
ne zannediyorsun;
gül bahçesine gireceksin de
eline diken batmayacak mı
güleceksin de;
hiç gözünden yaş akmayacak mı...

Yorumlar

Başa Dön