"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"

yazı resim

tam buldum dersin;
işte budur benim kaderim..
sonra yine kaybeder;
umutsuzluğun kollarında gecelersin...
boşuna yorulma arkadaş;
sen kaderini bilemezsin...
mahfetmek istemiyorsan hayatını;
hiç kimseye kaderim demeyeceksin..

Yorumlar

Başa Dön