"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

tam buldum dersin;
işte budur benim kaderim..
sonra yine kaybeder;
umutsuzluğun kollarında gecelersin...
boşuna yorulma arkadaş;
sen kaderini bilemezsin...
mahfetmek istemiyorsan hayatını;
hiç kimseye kaderim demeyeceksin..

Yorumlar

Başa Dön