Her yaz olduğunda
Damağımda aşkın buruk tadı
Ve ne zaman gülümsesen rüyalarımda
Anılarda kalan o son gülüşün
Ben olduğumu düşünürüm

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
...

Her yaz olduğunda
Damağımda aşkın buruk tadı
Ve ne zaman gülümsesen rüyalarımda
Anılarda kalan o son gülüşün
Ben olduğumu düşünürüm