Aşkıyla yanıp, gönlüme od düştüğü demdi,
Sırlar bana vâkıftı, gülüşler hep elemdi...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Aşkıyla yanıp, gönlüme od düştüğü demdi,
Sırlar bana vâkıftı, gülüşler hep elemdi...