Davetsiz gelmiştim yalnızlar odasına
Çarşaf düzgün,oda sesiz,yatak soğuk
Kasıklarımda taşıdığım çiçek toğumları
Bu kış açar umarım
Toprağında!...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Davetsiz gelmiştim yalnızlar odasına
Çarşaf düzgün,oda sesiz,yatak soğuk
Kasıklarımda taşıdığım çiçek toğumları
Bu kış açar umarım
Toprağında!...