"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Şiir > Aşk ve Romantizm

üzgün

Ey Aşk

/...Ey Aşk! Sana git demedim / Gül'e dokundun, dikenini hor gördün

umutlu

Hayal

Tek kişilik kanepemde / Düşünürken seni sensiz / Yanımda olmanı

düşündürücü

Yabancı Benliğim

\] Ayna ve bir puro eşliğinde kestiğim saçlarım. Aynada ki kadın yabancılaşıyor ve git gide farklı

nostaljik

Beste

Seni çalıyor şimdi titrek ellerim / Kızıl bir ağacın tellerinde /

karışık

Sevgili

\] Serin gölgeler de oturup yayık şarap yapmalıyız, hiçbir tartışmaya değmiyor nefes tüketmemiz. Hem bayır yukarı

Başa Dön