"Kelimelerin gücüyle dünyaları değiştirin."

Şiir > Aşk ve Romantizm

nostaljik

Kavga

Neden sonra bitti defterin yaprakları / Bir satır yer kalmadı bir boşluk, bir

üzgün

Sevgilim

Bugün Yi̇ne Sensi̇z Gözümü Açtim Yeni̇ Bi̇r Güne / Karşimda Dağlar Aramizda Yollar

üzgün

Hoşçakal

Dostum.... Ne büyük bir sızıymış, hasretle yanmak... Ne ağırmış sevdiğinden bir damla vefa görememek. Ama yine

olumlu

Neden

Gözleri̇n…! Ni̇ye Bukadar Güzel / Bakişlarin Ni̇ye Bu Kadar Deri̇n /

üzgün

Ay Soyunur

buğusunda işvelenen gözlerin, / dans ederken gecenin koynunda, / önümde

üzgün

Berduş

dalganın kıyıya vurması gıbı / carpıyor duslerım sozlerıme / balıgın

üzgün

Yokluğunda

Hangi kapıyı açsam bir karanlık giriyor içeri / Hangi cama çıksam güneş yok

olumlu

Hoş Geldin

Sormadığım tek bir kapı,yürümediğim hiçbir sokak kalmadı / Seni aradım bir tek seni

Başa Dön