"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Şiir > Aşk ve Romantizm

nostaljik

Anla Beni

Beni baştan oku çocukluğumdan başla, / Korkularımla kork, / Sevinlerimle

üzgün

Yoksa

ya ben, / nasıl özledim seni!.. / bir yıldız olsam

üzgün

Olmuyorsa...

YaLnızlık.....!! / Dahası yok desende bır golge oyununda guldurmekle yetınırsın kendını

Başa Dön