"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"

Şiir > Başkaldırı

karışık

Herkes Görsün

HERKES GÖRSÜN / Sevdiğimi aslında tarife ne gerek var /

olumsuz

Lanet

Yine aynı eski korkular / süzülüyor pencereden içeri.. / Kimse

olumsuz

Leke...

Leke / Sokağı her gün medeniyet debdebesinden arındıran hizmetli, /

üzgün

Hüzünsevgi

![](http://www.sevgikupu.com/ekart/card/ask3/6.jpg) / sarıp sarmalamış ya hüzünsevgi acı rengi kızıl / kapılar kapanmış ya

üzgün

Ben Böyleyim

yine aksam oldu..karanlik...cogu seyi kapatir gece..ama benim duygularim tam bu noktada cigrindan cikar...bir anlayan bir dinleyen

nostaljik

Dillâle

\] / Hatırlıyor musun?bir gün bana / ‘’Benimle yaşayacağın onunla

nostaljik

Çarıklı Düşünceler

![](http://members.lycos.nl/nurican/1/F1000008.JPG) / uçsuz-bucaksız yeşil bir yayladayım / kentlerden kopup geldiğim yalnızlığımda

nostaljik

Neredeler?

NEREDELER? / Geçip gitmiş seneler... / Çocukluğum, gençliğim, adamlığım nerede?

Başa Dön