"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Şiir > Lirik

üzgün

Neredesin Sen

Neredesin sen(ödüllü 2.şiir kitabımın ismi ve bestelenmiştir) \*\* / bekledim yıllarca gece ve

nostaljik

Uzaklaşma

sürüklenen sen değildin bu ırmakta / dağılan bendim buğulu solgun nefesinden

üzgün

Duruşun

tam da sıyrılıp çıkacakken / adressiz suskulardan / uçurum olup

üzgün

Şehir

*ŞEHİRprefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /* / *Bir tek gidişi aklımda…* / *Şehir!* / *Söylesene

üzgün

Ayşe

Yok senin gibi güzel görmedim kardeşim / Güngörmemişim karbeyazım /

karışık

Kalemim

Kapalı perdelerin arkasından / Canlı ışıklar,şen kahkahalar, / Cıvıl,cıvıl çocuk

üzgün

ve Sen…

Gülüşlerine hayran bakışlar / Kaçar olmuşlar senden… / Sebepsiz!

nostaljik

Benden Öte

Tropikal meyve aromalı maden suyu… / Vişne suyundan sonra bir ilk... Sarhoşluğa iten...

üzgün

Bir Hece

Bülbülsüz bahçelerde gül şen midir / Şu köhne kuytu eski gülşen midir

nostaljik

Sesler

bir gece vakti yine / yağmurlar sonrası / hava durgun,

Başa Dön