Neredesin Sen
Neredesin sen(ödüllü 2.şiir kitabımın ismi ve bestelenmiştir) \*\* / bekledim yıllarca gece ve
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Neredesin sen(ödüllü 2.şiir kitabımın ismi ve bestelenmiştir) \*\* / bekledim yıllarca gece ve
sen Şubat güneşi gibi bakarsın / yüzün ki, yağmalanmış kentler gibi talan
*ŞEHİRprefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /* / *Bir tek gidişi aklımda…* / *Şehir!* / *Söylesene
şafağın gurbetinden dönsün gözlerin / sesinde yıkanır sabahın vitrinleri /
Tropikal meyve aromalı maden suyu… / Vişne suyundan sonra bir ilk... Sarhoşluğa iten...